Pages

Friday, November 2, 2012

Akan ada sentiasa..


Bismillah..


Selalu kudengar..hanya hati yang penuh kasih dan sayang sahaja yang dapat menyentuh hati yang lain.

Kini aku juga merasakan kasih itu ada untukmu. Akan ada sentiasa..

Akan tetapi yang menyentuh hatimu bukanlah aku, kerana hanya Dialah yang Maha memberi rasa.

Aku tidak akan meletakkan 'expectation' yang tinggi agar dirimu dapat memahami setiap butir kata yang aku bicarakan. 

Akan tetapi, aku akan selalu meletakkan'persepsi' yang tinggi pada dirimu.
Ya, kau punya sesuatu dalam diri, sesuatu yang berharga.
Yang mungkin tidak aku punya

Cuma dirimu perlu banyak diasah lagi.
Kau tiram yang aku jumpa
tidak sesekali akan kupersiakan.

Semoga Allah redha..


**


#Adik-adikku, semoga kau bakal menjadi mutiara yang begitu tinggi nilainya dalam dagangan Allah. 

No comments: