Thursday, July 21, 2011

doa seorang ibu

beberapa minggu lalu, telefon ibu beritahu nak exam. sungguh-sungguh minta kat ibu
"ibu doakan...ibu buatlah solat hajat sekali..nak exam ni..."


selama ni, minta doa je dekat ibu, tak pernah minta buat lebih-lebih. dah hampir 2 tahun belajar medik kat bumi mesir ni, pertama kali rasa lancar buat soalan esei final cvs tadi..selama ni mesti ada yang sangkut- sangkut.alhamdulillah..Allah banyak beri gerak hati..



bukan nak bangga diri, apatah lagi nak menunjuk-nunjuk, tapi apa yang rasa akan keluar betul-betul keluar. ya Allah rasa nak menangis je bila rasa doa seorang ibu itu sangat mustajab! dan keyakinan yang Allah berikan pada hati sungguh tak sia-sia..






kawan-kawan, masih sempat lagi kan kita nak minta kat ibu kita buatkan solat hajat untuk kita..mintalah dengan permohonan yang sungguh-sungguh...
& yakinlah pada Allah kerana Dia lah sebaik-baik PENOLONG..


"Cukuplah Allah menjadi Penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung" (3:173)